Borderlands Remastered edition Item Find(s) of the day

(Borderbutts Master) #1

Rebooted and feeling fresh! This is the topic reserved for all the special loot you may come across on your new journey in Borderlands 1 remastered. Coming April 3rd!

10 Likes
Your Item Find(s) of the Day (Original Game)
Your Item Find(s) of the Day (Original Game)
I miss Gearchat Wars!
So I got a legendary Eridian Splatgun last night
Lootology 101 BL1 (Original and Remaster) Edition
(Watcher on the wall) unlisted #2
(Watcher on the wall) listed #3
(Venomous72) #4

I am so excited to fire this up again and get grinding. Hnngggg.

3 Likes
(band) #5

I wasn’t really around in your time, but I just wanted to give you props for your “is it legit” thread on the old forums. zJapper pointed me there once, and that thread has been in my memory since.

Thanks.

3 Likes
(Venomous72) #6

Those were the days :slight_smile:

2 Likes
(Vault Hunter - Borderlands Addict) #7

Hell ya! Nice guys. Good looking out!
@Stouty22
@billthebetta

(🦢) #8



These seem to spawn as set level and parts.

7 Likes
(Geomason) #9

Forgive me for double post but it’s only today…
This violence is pretty cool actually…

3 Likes
(band) #10

Well that’s a damn shame.

Keep it coming, we want to see as much as possible!

2 Likes
(Geomason) #11

Bump

(Venomous72) #12

Ew set parts? yuck. No me gusta.

EDIT but yeah with no prefix or anything that’s what it certainly looks like…

3 Likes
([In Memories Delusional]) #13

I think the new legendaries are considered uniques internally. Hence the lack of prefix. And I am kind of miffed about that.

2 Likes
(wisecarver) #14

Was elated that I started with real weapons. The new revolver and shotgun are awesome.

1 Like
(Mr Kapowski) #15

Bad parts, but it’s a ■■■■■■■ Draco lol

Also Penetrators are legendary now hhhnnngggg

3 Likes
([In Memories Delusional]) #16

I’m just happy to see one of my favorite items finally getting its actual title.
Tomorrow onwards I hope to post some stuf in here too, don’t have the Remaster yet.

(Venomous72) #17

OMG they fixed the name on Draco?

84years

4 Likes
(Rumplebunny) #18

Yay I was hoping they’d sneak in and fix that.

Edit: yeah just checked one of my imported Mordys and his Penetrator is the proper color now. :slight_smile:

(hefestosmgx) #19

There is no new Gearbox smg?

1 Like
(Matīss Lociks) #20

What, Slient Night sniper with 800% critical hit damage? R.i.p. Bessie.

1 Like