Looking for german Players - Auf der Suche nach Deutschen Spielern

Ich hatte schon wo anders mit angegeben das ich Leute suche. Habe ein Assasine lvl 33, eine Sirene lvl 1, Gaige lvl 11 und psycho um das lvl 15. Ich bin hauptsächlich nachts da. Da ich unregelmäßige Arbeitszeiten habe suche ich schon eher Leute für eine Feste Gruppe (Abends).

I had already stated where else that I am looking for people. Have an Assasine lvl 33, a siren lvl 1, Gaige lvl 11 and psycho around the lvl 15. I’m mainly there at night. Since I have irregular working hours I’m looking for more people for a party (evening).

PSN: CP961992WB for Messages

@DemoniteBL

@Ganjamira

mein freund, die ist ein forum-moderatoren, un ein youtuber wer kann die helfen :smiley:
ich bin chilenische, mein deutsch ist nich sehr gut

(sorry mira and demo, you may help him xD)

1 Like

Heyhey!

Und viel Glück bei der Suche nach freundlich gesinnten Vaulthuntern :slight_smile:
Ich würde einspringen, habe das Spiel aber nur auf XB360 sorry…

Noch etwas zur Forumetikette - versuche bitte eine englische Version deines Posts oder Topics mitzugeben, auch wenn du nach Spielern mit einer bestimmten Hauptsprache suchst. Das macht das Sortieren, Finden und Navigieren wesentlich einfacher für alle die kein Deutsch können.

Vielleicht kennen einige unserer internationalen Members andere deutsche Vaulthunter die dir bei der Jagd auf Jack helfen können :slight_smile:

Heyhey!

I hope you´ll have luck to find some fellow Vaulthunters! :slight_smile:
I´d play with you, but sadly I´m on XB360/XB1, sorry…

One thing regarding your post - Please try to offer a rough english translation for title & topictext, even if you search for players with a certain mainlanguage. This way it´s far easier for others to see what the topic is about, and it´s overall easier to find and react to your post.

Maybe some of our international Forumites know some german Vaulhunters on PS3 and can help you to get in contact.

2 Likes

please evaluate my german skills xDDD

2 Likes

The problems I have are 3 fold:

1. I don’t own a ps3.
  2. My german is barely passable at the reading level.
  3. I don’t talk to people when I game.

But as Mira said, throw a google translate in, if you don’t actually know english yourself. Really helps us out. Good luck.

1 Like