Who else can we come up with from the game, BoundaryGrounds 2?

I’m both very confused and very assumed by this thread.

7 Likes

I assume you mean amused?

6 Likes

Yes. I’m the best user of English obviously :wink: :rofl: also i never preread before sending something

7 Likes

But it kinda fits the thread :wink:

7 Likes

I really wanna start a thread where we all make rap verses out of Borderlands references but that might be pushing it :joy:

4 Likes

Have you seen this thread:

6 Likes

Close enough. Thanks

3 Likes

I meant that for inspiration. Go for it.

6 Likes

If you meet InsinuationDroid. You may get a MourningStar.

7 Likes

Feed Arse Horse some Iritium and he may produce Mythical Weapons!

10 Likes

If you are really lucky you might get the rarest (lol) gun in the game. The wisenhammer.

6 Likes

I farmed Mel for a slag rim shot Fibre and got one thirst fry!

And a corona Chair Amity from Immunebot!

And a Bar Room Brawl from Ping Pong!

8 Likes

damn it! I was gonna do “Tendons” lmao you beat me to Muscles. lol

Holy ■■■■! Great minds think alike. lmao :acmaffirmative::stuck_out_tongue_closed_eyes::exploding_head:

Decadence! lol

did you mean, “proof” :joy::rofl:

Edit: BoudaryGrounds?! :joy::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 Likes

I think in this case it’s the samething :smirk::joy:

7 Likes

I’ve been thinking about bots for a few minutes now.

Covalent Loaders
Boar Loaders
Peace Unloaders
Manual Loaders
Bayonet Loaders
Corporal Loaders
Flotsam (and of course Jetsam) Loaders
Stuff-makers (all the way to 3.0, of course)

9 Likes

This has me rolling :joy: :rofl: :joy: :rofl: i needed that laugh thanks paul

7 Likes

Satanic loaders

Edit - I had originally deleted this because I figured that this duped Corporal loaders, but what the hell right?

5 Likes

BL0wA Loader

Cuz BG2 needs some sexual innuendos…right @Kurtdawg13?

7 Likes

All Moxxi commissioned loaders are level 69 by default ( ͡° ͜ʖ ͡°)

6 Likes

Is this morphing into the euphemism game, if you know what I mean?

Scooter? Nah, he barely kissed ‘er.
Claptrap? That’s Moxxi’s old nickname.
Rustytromboneyards? Where “Toothless” Terry leads a band of manly men who dress up like “pirates”. And fire spiderants love to bury themselves in a hole when they hear you coming.
X Marks the G-Spot?

7 Likes