Your Item Find(s) of the Day (Original Game)

(odiscordia) #6255

The answer is right there…in your not-answer lol

1 Like
(Vault Hunter - Borderlands Addict) #6256

sight2! I cheated. :stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl:

1 Like
(odiscordia) #6257

:face_with_raised_eyebrow:

1 Like
(Orzesz ty Brumgocylu) #6258

7 Likes
(Vault Hunter - Borderlands Addict) #6259

I want that Rose! :star_struck:
Nice find Tech. Is that like you’re 50th rose now?

(Orzesz ty Brumgocylu) #6260

Iirc I already give you exact same Rose lol

1 Like
(Vault Hunter - Borderlands Addict) #6261

I’m on PC now Tech. :wink:

so get your butt over to this platform and co-op with me. :smile:

(Orzesz ty Brumgocylu) #6262

I’ll have to, casue it looks like “new thing” is coming lol

2 Likes
(Borderbutts Master) #6263

5 Likes
(Vault Hunter - Borderlands Addict) #6264

thats the shield i’m using on Roland. the TDR-550 XC. nice!

2 Likes
(Nerd on the internet) #6265

rps20190314_222952 rps20190314_222909 rps20190314_222754

5 Likes
(Orzesz ty Brumgocylu) #6266

I like that bitch lol

1 Like
(odiscordia) #6267

Dude that’s the only shield in the game that matters as far as I’m concerned…I have found exactly 1 level 69 to this day.

2 Likes
(Geomason) #6268


and this Troll, just because…

4 Likes
(odiscordia) #6269

I love love love that Dahl x3

OK so it’s 69…barrel4…mat3…malevolent…and a bruiser. .other than a craptastic thumper I’m thinking this is the highest pellet dmg smg you can get on a tediore smg. Idk do saviors have more? Either way it’s cool. I kinda get sick of hx everything actually.

2 Likes
(Geomason) #6270

Yep that thing is going to my pro build for sure…

2 Likes
(odiscordia) #6271

Speaking of pro build!!! It’s my facking BIRTHDAY (tmrow) weeeeeeeeee URBAN Not A FAIL!!! Unicorn meat for facking dinner with REAL POTATOES!

v

5 Likes
(band) #6272

SMG bodies 4 and 5(RF & HX) give 20% damage. If you’re tired of HX you could get better damage out of a RF body, but yes, the Savior body would actually be the strongest Tediore SMG(+25% damage, best of all SMG bodies).

3 Likes
(Orzesz ty Brumgocylu) #6273

7 Likes
(band) #6274

omg tech

CHILL

realizes reaper is mat2

■■■■ DUDE CHILL

2 Likes